For å komme i gang med Internett ser du under på den nye hvite boksen for kode og wifi passord, dette er på plass og virker allerede nå.
Har du problemer med Internett tar du kontakt med kundesenteret Homenet tlf 38990100 eller chat på homenet.no 

Har du ikke mottatt din bestilte tv løsning tar du straks kontakt med Riks TV tlf 210 10 210 eller Viasat 21 95 28 28 og oppgir at du bor i Korshagen Borettslag samt postnummer 2020 og hva du har bestilt.

Hvis du skulle oppleve feil med tjenesten fra Homenet for fremtiden, så skal dette feilmeldes til kundesenteret.
Dette kan gjøres mandag til fredag 08-21:00 på tlf: 38990100 eller via chat på homenet.no.
Lørdag og søndag er åpningstidene 10-15:00 på chat.

Feilmeldingen skal så langt det er mulig beskrive feilen som foreligger. Før feil meldes skal du undersøke om feilen skyldes ditt eget utstyr, herunder feil i strømforsyning, kabler mellom utstyret og mellom utstyr og veggkontakt.

På hjemmesiden til Homenet kan du få god informasjon om enkle øvelser for å feilrette tjenestene.
https://www.homenet.no/kundeservice

I forbindelse med avslutningen med Get vil dere måtte tilbakelevere teknisk Get-utstyr. Alle vil motta en returslipp for dette som er adressert og leveres inn til Posten. Husk å ta vare på kvittering på at du har levert utstyret. Returslippen vil komme fra Telia. Ettersom Telia har kjøpt Get og Get navnet er utgått.