Til alle andelseiere,
Som vedtatt på årets Generalforsamling skal borettslaget organisere og betale for en befaring av rørlegger hos andelene for å fastslå om det må tilrettelegges plass rundt stoppekran før installering av vannmåler.
Det vil bli satt opp 2 dager for befaring. En dag for dagtid befaring og en dag for ettermiddags befaring.
Onsdag 11. Mai er det dagtid befaringer mellom 07-15.
Torsdag 12. Mai er det ettermiddag befaring mellom 15-18.
Liste med hvor din andel er i ruten vil komme tirsdag 10. Mai.
Dersom du ikke er hjemme på oppsatt tidspunkt for din andel vil det ikke bli foretatt ny befaring og andelseier risikerer å ikke få forhåndskunnskap om behov for tilrettelegging og kostnader knyttet til dette. Som vedtatt på årsmøte skal alle andeler betale tilretteleggingen selv.
Det kan være du klarer å tilrettelegge på egenhånd når du vet hva som må til ( feks flytte et skap etc)
Det kan være du klarer å tilrettelegge på egenhånd når du vet hva som må til ( feks flytte et skap etc)
Borettslaget betaler kun installering og utstyr til vannmåler med årets vedlikeholdsfond.
Frysing av rør som er nødvendig for å montere vannmåler vil også bli dekket av Borettslaget. Under befaringen vil rørlegger se og eventuelt anbefale erstatning av hovedstoppekran og varmtvannsbereder etter tilstand og alder på ditt utstyr.
Frysing av rør som er nødvendig for å montere vannmåler vil også bli dekket av Borettslaget. Under befaringen vil rørlegger se og eventuelt anbefale erstatning av hovedstoppekran og varmtvannsbereder etter tilstand og alder på ditt utstyr.
Priser for tilvalg fra Rørlegger Jensen ligger vedlagt i skjema.
( Prisene er forutsatt at arbeidet utføres ved vannmåler installasjon)
Behov for frysing av rør for tilvalg, bytting av hovedstoppekran eller varmtvannsbereder ved tilvalg må andelseier dekke selv.
Alle som kun er tilgjengelig for ettermiddags befaring må innen Mandag 9. Mai melde inn til styret. Alle som ikke melder om behov for ettermiddag vil bli automatisk oppsatt på dagtids befaring.
Alle sender inn til styret vedlagte skjema etter befaringen eller leveres til styret i postkasse 14 C / 27 C. Skjema skal leveres snarlig etter befaringen men må ha blitt levert innen 1 uke etter befaringen har funnet sted.
Mottar vi ikke skjema i retur innen fristen vil din andel bli regnet som "uten tilvalg men med eventuelle tilrettelegginger. "
Vi håper alle bidrar til at prosessen går løpende og uten hindringer, det er en stor jobb for styret og samle all informasjon og bestillinger samt organisere arbeider i så mange hus samtidig.
Takk for deres samarbeidet!
Med vennlig hilsen
Styret, Korshagen Borettslag
Styret, Korshagen Borettslag
Finn Ove, Linn og Mari
